Kurzy a školenia
- Podrobnosti
- Dátum uverejnenia
- Napísal: Parks webmaster
- Kategória: Kurzy a školenia
- Prečítané: 923701x
Názov kurzu
CRM - správne riadenie vzťahov so zákazníkmi
Obsah kurzu
Máte pocit, že už neplatí porekadlo: Zákazník náš pán???
Získajte schopnosti postaviť si účinné stratégie a taktiky prístupu k zákazníckym segmentom a jednotlivým zákazníkom. Vyvarujte sa chýb v kontaktoch a dokážte efektívne zacieliť marketingové akcie. Identifikácia rizík v obchodných vzťahoch a ich samotná eliminácia už nebude viac problémom.
Seminár je určený pre
Zamestnancov zákazníckych centier, predajcov, manažment, konateľov...
Obsah seminára
- Zostavenie plánu predaja a aktivít v rámci CRM (Customer Relationship Management - Riadenie vzťahov so zákazníkmi).
- Aplikácia metódy epizód v dlhodobých vzťahoch so zákazníkmi.
- Identifikáciu kľúčových očakávaní a orientácie na zákaznícke požiadavky.
- Strategické a taktické varianty uspokojovania zákazníckych očakávaní - tvorba akčných plánov CRM.
Spracovanie publikácie
- 8.30 – 9.00 registrácia účastníkov
- 9.00 – 11.30 prednáška
- 11.30 – 12.30 obed
- 12.30 – 16.00 prednáška a diskusia
Variant
Cena: | 140 |
Čas: | 8.30-16.00 |
Dátum: | 2011-10-12 00:00:00 |
Miesto konania kurzu: | Bratislava |
Lektor: | PhDr. Ján Barica |
Reklama
Anketa
Rozmýšľali ste o premiestnení Vašej firmy do daňového raja?
áno, už som tak urobil - 14.3%
áno pripravujem sa na to - 35.7%
nie nerozmýšľal som - 35.7%
nie nerozmýšľal som a ani tak neurobím - 14.3%
The voting for this poll has ended on: september 9, 2013