


Kurzy a školenia
- Podrobnosti
- Dátum uverejnenia
- Napísal: Parks webmaster
- Kategória: Kurzy a školenia
- Prečítané: 724743x
Názov kurzu
Brand management
Obsah kurzu
Osvojte si informácie o tvorbe a budovaní značiek prostredníctvom prezentovaných prípadov z praxe a prípadových štúdií. Samy si vyskúšajte vytvorenie značky podľa zadania lektorky vrátane definovania vízie, tvorby loga, marketingového mixu a akčného plánu na uvedenie značky na trh!
Workshop je určený pre
Brand manažérov, marketingových riaditeľov a manažérov, PR špecialistov a pre všetkých, ktorých zaujíma, čo odlišuje dobrú značku od zlej...
Obsah workshopu
- Brand, značka, branding - čo sa skrýva pod pojmami.
- Atribúty značky - poznateľnosť (brand awareness), ponuka značky (brand promisse), brand identity (meno, komunikácia, optický znak - logo).
- Význam globálnych značiek - príklady globálnych značiek a ich vnímanie z praxe.
- Význam lokálnych značiek - príklady lokálnych značiek a ich vnímanie.
- Význam tzv. "žiadna značka" (No-brand branding) - príklad z praxe.
- Ako vytvoriť a uviesť značku na trh (launch) - vízia, osobnosť značky (emócie), produkty (sľub a pravda), pozicionovanie, optický znak - logo, claim - prípadové štúdie.
- Úloha príbehu v živote značky.
- Úloha prieskumu - typy prieskumov, ako klásť otázky a ako interpretovať odpovede a stanoviť ciele.
- Od vízie k činnosti:
- strategické rozhodovanie o značke a akčný plán,
- vytvorenie marketingového mixu,
- ako vytvoriť USP (znaky, ktoré značku odlíšia od konkurencie a urobia ju jedinečnou),
- produkty značky - analýza, stratégia,
- značka - zamestnanci, obchodní partneri, klienti,
- úloha PR v budovaní značky,
- úloha reklamy v budovaní značky,
- úloha sociálnych médií a buzz marketingu v budovaní značky (ktoré sociálne médiá sú pre ktorú značku vhodné).
- Predaj - úloha značky, najčastejšie reklamné prostriedky používané pri predaji.
- Značka v kríze, značka v ohrození - čo s ňou ďalej? - príklady z praxe.
- Branding a hlavné úlohy brand manažéra, úlohy agentúr (kreatívnej, mediálnej, PR).
- Úloha pre účastníkov - vytvorenie brandu, marketingového mixu, USP, plánu uvedenia na trh vrátane reklamy.
- Diskusia o značkách účastníkov a ich aktuálnych problémoch.
Spracovanie publikácie
- 8.30 – 9.00 registrácia účastníkov
- 9.00 – 11.30 prednáška
- 11.30 – 12.30 obed
- 12.30 – 16.00 prednáška a diskusia
Variant
Cena: | 150 |
Čas: | 8.30-16.00 |
Dtum: | 2011-09-29 00:00:00 |
Miesto konania kurzu: | Bratislava |
Lektor: | Ing. Hilda Rubintová |
Cena: | 150 |
Čas: | 8.30-16.00 |
Dtum: | 2011-11-28 00:00:00 |
Miesto konania kurzu: | Bratislava |
Lektor: | Ing. Hilda Rubintová |
Reklama
Anketa
Rozmýšľali ste o premiestnení Vašej firmy do daňového raja?
áno, už som tak urobil - 14.3%
áno pripravujem sa na to - 35.7%
nie nerozmýšľal som - 35.7%
nie nerozmýšľal som a ani tak neurobím - 14.3%
The voting for this poll has ended on: september 9, 2013